vrijdag 30 juli 2010

een blog starten, waarom eigenlijk

via m'n mail toch maar een gekeken hoe dat werkt, een blog. Zag bij een kennis wel een leuk voorbeeld. Mij benieuwen hoe ik het ga aanpakken.

Blijkbaar moet je je op een blog voorstellen, maar volgens mij zit niemand daar op te wachten, op naam, leeftijd ed.  Laat ik volstaan met te schrijven dat ik al bijna een halve eeuw kan terugkijken op een tot nu toe redelijk goed verlopen bestaan. Compleet met trouwen, kinderen, een huis, een hond, wat wil je nog meer.

Ik hou van mijn werk: Sinds 1998 werk ik op SEIN.  Ik verzorg en begeleid mensen die op mijn afdeling verblijven. Deze mensen zijn volledig afhankelijk, lichamelijk maar ook geestelijk. Ik coƶrdineer allerlei zorg rondom hen, als hun persoonlijk begeleider. Dingen regelen, steeds weer verbeteringen bedenken en zo mogelijk realiseren, daar hou ik van. Ik leer ook veel van 'mijn ' cliĆ«nten.  Hun meestal goede humeur ondanks de beperkingen en de kleine wereld waar ze in leven, hun onvermogen om bepaalde zaken te begrijpen. Dit alles maakt dat je jezelf onherroepelijk tegenkomt, maar ook dat je steeds weer het beste uit jezelf wilt halen om hun leven zo optimaal mogelijk te maken. Gelukkig doe ik dat niet alleen, maar samen met een enthousiast, vrolijk en gemotiveerd team.

Mijn werkgever: www.sein.nl

Hopelijk heb ik snel door hoe deze blog iets aantrekkelijker te maken....

1 opmerking:

  1. hallo Daan, dat heb je snel gedaan!
    mooie achtergrond, is die quilt ook door jou gemaakt?groetjes van Margot

    BeantwoordenVerwijderen